Alle konserter frem til påske er avlyst

Orkesterfoto av Oslo-Filharmonien

(Foto: CF Wesenberg)

Oslo-Filharmoniens konserter til og med 3. april er avlyst.

Tirsdag 10/3-20 ble det kjent at Fokehelseinstituttet anbefaler å avlyse alle arrangementer med mer enn 500 deltakere for å redusere spredning av coronaviruset, og Oslo kommune har nå forbudt slike arrangementer.

Oslo-Filharmonien avlyser derfor ukens konserter i Oslo Konserthus, og alle konserter frem til påske.

Alle vil få sine billetter til disse konsertene refundert.

Slik blir billettene refundert 

Kjøpte billetter refunderes på følgende måte:

Abonnenter som fornyet sitt abonnement ved bruk av den tilsendte giroen vil få beløpet refundert til kontoen det ble betalt fra. Dette kan forventes gjort innen utgangen av april.

Billetter kjøpt på www.ticketmaster.no eller oslofilharmonien.tmtickets.no og betalt med kort (VISA, Master o.l.) refunderes tilbake til kortet som ble brukt ved kjøp innen 14 dager etter at arrangementet ble avlyst.

Billetter kjøpt på www.ticketmaster.no eller oslofilharmonien.tmtickets.no og betalt med VIPPS, Klarna og Paypal betales tilbake til konto som ble brukt ved kjøp innen 14 dager etter at arrangementet ble avlyst.

For billetter betalt med kort via telefon til Ticketmaster eller gavekort via Ticketmaster, trenger vi kontoopplysninger fra publikum for å kunne overføre penger. Fyll in kontaktskjema: https://help.ticketmaster.no/hc/no/requests/new?ticket_form_id=360000715054

Hvis man har kjøpt billetter gjennom Oslo-Filharmoniens salgskontor, i Oslo Konserthus, lokal billettluke eller via et annet utsalgsted, må dette stedet kontaktes for refundering av billetter. MERK AT OSLO KONSERTHUS' BILLETTLUKE VIL VÆRE STENGT FRA NÅ AV OG FREM TIL ETTER PÅSKE!

Siste frist for å melde ønske om refusjon er 60 dager etter den enkelte konsert.

NB! Serviceavgifter refunderes ikke.